Tytoń
Tytoń
Szukaj
Łączność
Profil
Profil
Ulubione
Ulubione
Kosz
Kosz

Wymień i zwróć

Zgodnie z prawem, zakupiony u nas towar możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny i pod warunkiem zachowania produktu, wszystkich jego elementów oraz opakowania w stanie oryginalnym. Przez „prezentację produktu” rozumie się także brak śladów użytkowania urządzenia, w tym palenia.

UWAGA! Jeżeli zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od daty zakupu z powodów osobistych kupującego (chciał inny kolor, inny model itp.) - koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący, gdyż zwrot nie jest winą sprzedawcy, a nie z powodu problemów z produktem.

Liczymy na Państwa wyrozumiałość w tej sprawie :)

Zwrot/wymiana towaru w ramach gwarancji następuje w następujący sposób:

  1. Wysyłasz zdjęcie lub wideo potwierdzenie zawarcia małżeństwa.
  2. Sprawdzamy część. Następnie przekazujemy informację o uszkodzeniu producentowi i czekamy na odpowiedź. W zależności od producenta uszkodzonej części, odpowiedź może zająć od 1 godziny do 1 tygodnia.
  3. Jeżeli zgłoszenie gwarancyjne zostanie potwierdzone, wymienimy wadliwy produkt na nowy tak szybko, jak to możliwe i w razie potrzeby zapłacimy za dostawę. Jeśli w momencie wymiany podobny produkt nie będzie dostępny, zaoferujemy wymianę uszkodzony produkt tym samym w innej modyfikacji lub zamiennikiem. Jeśli alternatywny produkt okaże się droższy, zaoferujemy dobry rabat.

Istnieje możliwość wymiany produktu na produkt o podobnej wartości po upływie 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem zachowania wyglądu i opakowania produktu. Koszty transportu w celu wymiany pokrywa kupujący.

Uważać na! Jeśli chociaż raz wypalisz fajkę wodną, ​​w jej trzonku pozostaje charakterystyczny zapach tytoniu, którego niczym nie można usunąć. W związku z tym taką fajkę wodną uważa się za używaną i nie można jej zwrócić (nawet jeśli wygląd i opakowanie odpowiadają prezentacji). To samo dotyczy miseczek, węży, ustników i kolb do fajek wodnych. Zwroty towaru używanego są możliwe jeżeli przyczyną zwrotu jest wada lub błąd sprzedawcy.

Często zadawane pytania dotyczące wymian i zwrotów

Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?

W pierwszej kolejności wypełnij formularz odstąpienia od umowy sprzedaży i dołącz go do zwracanego produktu.
Następnie towar można zwrócić za pośrednictwem InPost.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru za pobraniem?

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem przedmiot, który nie pasuje do mojego zamówienia?

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o bezpośredni kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

Co mam zrobić jeśli otrzymałem przesyłkę znacznie uszkodzoną?

Jeżeli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i bezpośredni kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

Jak zgłosić reklamację wadliwego produktu?

W celu złożenia reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji dotyczącej produktu?

Okres rozpatrzenia reklamacji produktu wynosi do 14 dni roboczych.